wtorek, 15 listopada 2011

Jesienne lenistwo?

Tak, miałam pisać. I co? A tyle rzeczy się wydarzyło. Urodziny córy - już 12. Przy tej okazji mała imprezka połączona z obchodami urodzin mojego M. Trochę wódki się polało. Oj, dawno już nie było u nas imprezki żadnej, więc chętnie się spotkaliśmy z tymi, co do nas przyjechali.
Przy tej okazji powstał mój drugi tort w stylu angielskim. O, taki:
Jak widać myszy go napoczęły, a resztę goście zjedli.

Jakieś dwa miesiące temu koleżanka z pracy poprosiła o tort - lalkę na urodziny swojej córy. Pogrzebałam trochę po internecie, porozmawiałam z koleżanką (specjalistką od tortów angielskich), i wyszło wtedy takie "cudo":
 Trochę nie dopracowany, ale wrażenie zrobił. Cóż, jeszcze wciąż się uczę...

A wracając do teraźniejszości... Brr, zimno na dworze. Mój ogródek niestety nie doczekał się skopania na zimę. Mąż ocieplił tylko jedną ścianę dobudówki domu i więcej raczej nie zdąży. Zima idzie. A ja wczoraj zaczęłam szydełkowego aniołka. Hm, po roku jakoś zapomniałam jak to się robi... Z dwóch poprzednich "sezonów szydełkowych" trochę tych aniołków już mam, ale najwyższa pora rozpocząć kolejny "sezon" i dorobić (doszydełkować) trochę ozdób na świąteczne drzewko.
Sukę trzeba potraktować zastrzykiem antykoncepcyjnym. Na sterylizację wciąż mnie nie stać. W swojej naiwności myślałam, że jak przez prawie cztery lata się nie zaciążyła, to i dalej tak będzie. A tu BUCH! Niespodzianka. Pierwsza ciąża, pierwszy poród i ... siedem szczeniąt. Masakra. Wszystkie odkarmiła, wszystkie przeżyły. Już takie nasze zezowate szczęście. Udało się znaleźć domy dla czwórki. Decyzja, że jeden pies zostaje (poza ukochaną sunią-mamusią). Zostały jeszcze dwie sunie do oddania. Mam nadzieję, że i one znajdą dobrych właścicieli. A tak wyglądały w sześcioro pod koniec października (siódmy już oddany).

Czas leci... Kolejna zima przed nami. Oby była spokojna i zdrowa. No i żeby na chlebek nie brakło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obowiązuje netykieta. Nie toleruję wulgaryzmów ani spamów. Szanujmy się wzajemnie :D